zaterdag 5 september 2009

Brekebeen

Vandaag was ik bezig deze bult stenen



die we vorig jaar bij het graven van de fundering uit de grond hadden gehaald, in de aanhanger te leggen. Op een gegeven moment werd ik toch wel moe en besloot ik de laatste grote stenen aan de kant te rollen, zodat ik de kleintjes ertussenuit kon vissen. Ik lette heel goed op dat de stenen niet op mijn tenen zouden rollen, maar daarbij vergat ik mijn vingers:



Dat wordt de komende week misschien wel met mijn spraakherkenningsprogramma werken, want typen zonder linnkerwijsvinger is erg lastig.

Ik mag trouwens wel wat vaker handcrème gebruiken, zie ik!

1 opmerking:

Martranslations zei

Oeh, ik let juist altijd goed op mijn handen als ik aan het klussen sla - je moet wat meer beroepsgedeformeerd raken, lees ik wel. ;o))