zondag 4 januari 2009

Fris

Het begint hier wat frisser te worden: -22 graden. Voordat ik vanochtend met de honden ging wandelen had ik me dik ingepakt en dan is het heel goed te doen. Voor mij dan, niet voor de honden. We zijn denk ik zo'n vijf minuten buiten geweest voordat Branco en Max hinkend aan hun poten gingen likken en piepten dat ze dit toch echt niet tof vonden. Later vanmiddag, toen het -17 was, hebben we over de weg gewandeld (daar is de sneeuw platgereden) en dat ging net, zo lang ze maar in beweging bleven. Nooit gedacht dat we ooit nog eens op zoek zouden moeten naar hondenschoentjes...
Wel apart trouwens, dat het zo koud is dat de haartjes in je neus bevriezen en je wimpers aan elkaar plakken. Benieuwd hoe lang dit gaat duren en of het nog kouder gaat worden!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn hemel! Als zelfs de honden het niet meer leuk vinden om te wandelen, dan moet het wel errrug koud zijn. Veel succes bij het vinden van hondenschoentjes (+jasjes?). Als jullie ze hebben gevonden, maak er dan maar meteen een foto van.
mama

Anoniem zei

Brrr. En ik vind het hier al zo koud (-2 overdag)!